fanfanfan

en av mina närmaste vänner är allvarligt sjuk, jag vet inte vad jag ska göra.
jag mår så otroligt dåligt, jag klarar inte av att se honom gå under.

du,

jag älskar dig så otroligt mkt du har blivit som en bror för mig. att se dig sån här gör så jävla ont, det leendet och skrattet som en gång var så sjukt glädjande är som bortblåst.
jag har inte sett det på nästan en vecka och det gör så ont.
jag vill hjälpa dig, men jag är 15 år. ett barn, jag önskar att jag kunde ta bort all din smärta. men jag kan inte.
och det är hemskt för mig.
jag är här för din skull, jag finns för att hjälpa dig. så sluta säga förlåt för jag gör det här för att jag bryr mig om dig.
jag ska hjälpa dig så gott jag kan, det är det vänskap handlar om. iaf den här, för vår vänskap är väldigt viktig för mig.
jag vill ha kvar dig här, även om det känns omöjligt för dig just nu så vet jag att du klarar det här för du är stark min vän !

- jag älskar dig, glöm aldrig det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0