första inlägget !

hej,

nu kommer mitt första inlägg klockan 00:57 på en tisdag natt.

jag skulle ha sovit med beccilito och johännzy inatt men så blev det inte för jag höll på att spy för jag är nämligen väldigt sjuk för att viktor säger att han är sjuk men är helt normal så man inte tror honom.

min hund, som för övrigt heter HÅKAN ligger bredvid mig på golvet och drömmer som en idiot och gör väldigt lustiga ljud så jag skrattar för fullt.
igår tältade jag med alexandra och det var väldigt mysigt, på dagen va vi med hundarna och sprang i vatten spridaren och hade väldigt roligt !

i början kommer jag göra väldigt mkt inlägg men jag kommer tröttna så efter ett tag kommer det nog inte finnas några alls. men så är det när man heter sofia'bästivärlden'andersson ! (:

hejdå  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0