Ser du stjärnan i det blå ?

jag vet en pojke som är helt underbar på alla sätt, han är snäll, söt, mysig, rolig, konstig och helt jävla fantastisk.
han heter Viktor Lundell, och lyckligtvis är han min. Han är den finaste pojken i hela världen, jag är så otroligt glad att jag har honom.
Han är den som alltid får mig att le, även när vi har bråkat och jag verkligen inte orkar mer. På något sätt får han mig alltid på bra humör igen.
Han är överdrivet lustig och har den sämsta humorn men på något sätt är han ändå rolig.
Han är tjeck.

Han har dom finaste bruna ögonen och världens vackraste leende. Hans läppar är röda och så otroligt mjuka.
Han får mig att bli mer kär för varje steg han tar, när han håller om mig vill jag att han aldrig ska släppa taget.
Och när han säger att han älskar mig? Hela världen stannar upp i ett litet ögonblick, min mage pirrar till och jag kan knappt säga det tillbaka för att jag är så glad. Jag kan sitta och titta på honom i evigheter utan att vilja titta bort, att se honom rätt in i ögonen är bara en av alla dom stunder då allt känns perfekt.
När han ler mot mig blir jag helt lycklig och vill bara krama honom.

Han är underbar mot mig.
När vi skulle sova en natt och jag var sjuk så höll han om mig, klappade mig på huvudet och frågade om han skulle vara vaken tills jag somnade. Han gjorde allt för att jag skulle må bra, och det gjorde jag.

Jag är så glad att pojken är bara min, äntligen är han bara min.

När han flyttade gick hela världen under för mig för han är mitt allt, men nu har det gått över 5 månader och vi har varit tillsammans i snart 8 månader. Och 5 månader utan den man älskar är inte lätt, men när han har varit hemma på helgerna har jag varit så lycklig som man bara kan vara med honom.
men nu är det en månad kvar tills han flyttar hem igen, och världens lyckligaste sofia är ju såklart JAG !

20/11 - 09, det var den dagen vi blev tsm. Jag kommer ihåg allting, första pussen, smsen vi skrev och känslan jag fick när jag fick svaret "då får du det<3" när jag hade skrivt "jag vill ha dig<3"

Viktor, jag älskar dig mest av allt. Tro aldrig någonting annat för det är du som gäller för mig, ingen annan.
Du är det bästa som har hänt mig <3




världens finaste ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0