alors on dance

oh yeah!

nu har sofia varit och fått sina små apor, underbart är det !

ikväll ska jag ha riktigt kul med frida emma jennifer och josefine hade jag tänkt.
vi ska till emil ikväll och det blir ju alltid lika roligt, dock ska vi bara vara där till elva men då fortsätter vi röja ute!

snart kommer emma och robin ner hit och då ska vi fixa emmas gasvajer på rosa faran för den hoppa loss igår när jag var ute och åkte. mindre roligt att putta hem skiten.

och igår va jag med lite trevligt folk och hade bara allmänt kul, va lite på örat som man kan säga men självklart inte för mycket när man ska upp och jobba dagen efter ! så kom jag hem en timma försent, inte bra!
men mamma tog det rätt chill (a)

fick tillbaka en go vän igår, det gillar jag starkt.
sofia är lycklig, men när har jag inte varit det liksom?
:D maajs!

bara för att jag är så otroligt jävla het (a) not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0