Dag 2 - Sofia Andrea Andersson

Jag heter Sofia Andrea Andersson, men jag kallas Bafro.
Varför ? För det är svin tufft.
Jag är 15 snart 16 år, född 12 juni 1995.
Jag bor i Lindome med min mamma, tre katter och en hund.
Min pappa bor i Ghana som ligger i Afrika, lite segt men jag orkar inte bry mig längre.
Sen har jag fyra syskon också, på pappas sida.
Två storebröder, en storasyster och en lillasyster.
En bror i stockholm och en i småland.
Storasyster i Ghana och lillasyster i London, utspridda kan man ju säga.
Jag är uppväxt i Lindome, har bott här hela mitt liv.
Jag är en riktigt go person, jag har ett stort afro egentligen men det tar jag bort när det börjar visas
och gör om det till lite plattare hår.
Jag älskar musik och allt som har med det att göra.
Jag har väldigt många bra vänner som jag älskar, är inte missnöjd för fem öre.
Jag är en bra och underbar person, tycker jag i alla fall. Sen skiter jag fullständigt i vad andra tycker.
Jag har inget mer att säga om mig själv nu, ha det gött!
söt är jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0