Dag 3 - Mina föräldrar

Mamma Carina Andersson - Född den 18 mars 1965, hon är det bästa jag har.
Det viktigaste jag har. Jag älskar min mamma mer än livet, jag skulle dö för henne.
Hon har uppfostrat mig helt ensam och jag tycker att hon har gjort ett bra jobb.
Hon är värd allt i världen, den bästa som finns.
Jag skulle aldrig klara mig utan henne, hon är som min andra halva.
Min bästavän, jag älskar henne så hemskt mycket.
Pappa Isaac Vanderpuije - Ingen aning om när han fyller år för jag känner nämligen inte min pappa.
Det gör mig förbannad att jag inte vet, jag blir riktigt ledsen. Men varför ska jag bry mig?
Han har inte ringt på ett bra tag nu så jag skiter i honom ett tag.
Jag klarar mig utan pappa, men det närmsta jag har haft som pappa var min mosters man Per.
Han dog i februari 2004, han var som min pappa. Han var nästan bättre än mamma.
Världens snällaste man och han var helt underbar.
Önskar att han kunde vara här och se vad som har hänt.
Hannah, hans dotter (min kusin) har fått en så himla vacker dotter.
Jag är så stolt över henne, hon, magnus och alexander (hannahs bröder) är som mina syskon. Jag älskar dom.
Men Per, han var riktigt underbar. Den bästa människan som har gått på denna jorden.
R.I.P - Per Johansson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0