dagar kommer och går.

jag har märkt att jag bloggar mindre och mindre nu, eller det går väl upp och ner.
men det är tråkigt för jag gillar att skriva av mig.
igår hade jag en kass dag, allt va värdelöst.
eller aa det kändes bra, men det va VÄRDELÖST .
idag har jag varit i kållered med bobbin och köpt en ny telefon! jappjapp, nu är han lite mer hightech också, så alla som hatar nokia 3210 har precis tjänat på att han bytte ut sin !
snart ska jag käka middag och sen blir det väl att dra ut en stund till, ska i alla fall träffa frida och benne. det gillar jag mycket !
har fastnat för en låt från filmen P.S i love you.
-love you 'till the end
med The Pouges.
så jävla fin och go.
just denna låten har så fin titel, brukar oftast framkalla känslor när det är sådana fina låtar.
men jag har faktiskt inga känslor öcer huvudtaget, börjar bli som min kära frida, heeelt känslokall.
känns sådär, men ju mindre känslor man har desto mindre sårad blir man ju?
så det är positivt.
det är såna här stunder jag vill ha hela tiden, men nepp.
bara för jävliga stunder nu för tiden, ska fan göra en total vändning och bli en helt ny sofia tror jag. men så kanske jag bara känner nu, men jag längtar till helgen. vill ha kul, yeahh.
jag är en cool tjej för er som inte vet det....
men nu ska jag faktiskt ta och chilla lite innan middagen, muums.
hejdå, skriver säkert lite senare ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0