emma är ju hemma!

jag är glad för mitt lilla barn har kommit hem. hon är ju sockersöt och tillhör mig.
sitter hos henne nu och hon springer omkring och sminkar sig, frida kommer hit och jag ska hänga med henne ikväll.
och igår hände det sjukaste jag har varit med om, kalle sov hos mig och vi står i köket och röker. helt plötsligt händer något konstigt i mitt huvud och det känns som att min hjärna ska hoppa ut ur mitt huvud.
tväär nojig blev jag, sen blir allt svart och jag ramlar ihop. rätt ner på golvet, jag var ju inte beredd på att SVIMMA!! fyfan va rädd jag va, jag ställde mig upp och börja gå in på mitt rum men jag mådde så jäävla illa. fyfan :(
det var läskigt, men sen sov vi och jag vakna pigg och glad igen, sen har jag haft en go skoldag. men hur kan man inte ha det med mina vänner?
imon blir det i alla fall upp tidigt och dela ut det nedrans brödet och sen ska vi ha tjej middag för anna! yao, kul kommer det bli !
fin bild... hmm jaja, så kan det gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0