Dag 1 - Min första kärlek

Jag träffade min första och största kärlek i november 2009,
vi började smsa och till slut träffas.
Jag fick min första puss av honom den 20/11-09, innan han skulle åka iväg över helgen.
Redan efter dom första dagarna vi hade kontakt visste jag att det var honom jag ville ha.
Guud, det vackraste jag hade sett.
Blev helt galen direkt, i alla fall.
Senare den kvällen blev vi tillsammans, han åkte på fredagen och kom hem på söndagen.
Då träffades vi och allting var lite försiktigt men sen flöt det på riktigt bra.
Vi var tsm i cirka ett år, sen kom saker emellan.
Men vi hade det riktigt bra tillsammans.
I februari 2010 flyttade han till ett "behandlingshem" i Lidköping, då levde jag utan honom i sex månader.
Träffades varann helg när han var hemma, inte lätt. Värsta jag har varit med om, usch.
Går aldrig igenom det igen.
Men sen flyttade han hem och allt var så underbart, det var vi igen.
Sen gick allt åt helvete, jag höll på att dö när det tog slut.
Men som vanligt tog jag mig igenom det, vi var ovänner i typ två-tre månader.
Just nu är vi vänner, många säger att det är jobbigt att vara vän med ett ex men det förstår jag faktiskt inte, har man kommit över varandra så vad är grejen liksom?
Jag trodde i början att det skulle vara jobbigt men nu tänker jag inte ens på det som var, vi hade det vi hade. Nu har vi inte det längre. Det gamla ska stanna i det förflutna, så är det.
Men vi är vänner nu och det är riktigt skönt faktiskt.
Jag lär ju ha raderat mitt album på datorn med över 200 bilder på oss så jag hittade några på min bilddagbok!
Här ser ni hur goa vi va, riktigt störda ibland. Men sådana bilder får ni dock inte !




detta är den första bilden vi tog på oss tillsammans .






goa var vi allt!






sött med likadana!





en bild från när jag åkte och hälsade på honom i Lidköping ♥


http://www.youtube.com/watch?v=7YcATzPbLFY
länken leder till vår så kallade låt .

det var det, snabbt och lätt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0