nej nej och återigen nej - till simmeboiii

Min gode vän skäggmon frågade om bloggare inte skäms, nej.
Jag har en blogg för att skriva av mig och bara vara allmänt tonåring, typ smälta in lite sådär -.-'
nej men seriöst, smälta in är inte direkt min grej, man ska sticka ut som bara den.
Ta Simon till exempel, han har ett stort manligt skägg som får folk att komma ihåg honom! Smart!
Jag har ett stort rejält hår och är allmänt tjatig, irriterande och övertjeck.
Folk ska komma ihåg mig, så är det bara.
Sen skiter jag fullständigt i vad dom tycker om mig, men jag vill antingen vara den goa tjejen dom träffade eller den jävla cp ungen dom hatar så fruktansvärt, jag skiter i vilket . Jag är den jag är och jag tänker inte ändra mig för någon, en gång gjorde jag det. Va största toffeln för min pojkvän, men aldrig igen ! Det blir bara fel och dumt så nu är jag sofia igen. Ingen säger till mig hur jag ska vara för jag är mig själv.
Så lilla älsklings simon, jag skäms inte över att blogga.
Skäms du över ditt skägg? Nej.
Vi kan säga att min blogg motsvarar ditt skägg!
Love ya, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0