roscoe roscoe

everything is beautiful to me baby.


åhh herre va lycklig jag är just nu, jag är så jävla grym och bäst.
självförtroende är nog min starka sida nu för tiden.
jag har precis kommit hem från en go promenad till barnsjön med min goa kusin, hennes dotter och våra hundar .
så stolt över min håkan som badade så himla fint.
måste bara säga att jag är överdrivet glad över att jag har övertaget, ingen kan sänka mig just nu.
jag flyger, kasta blickar, stå och skrik mig rätt upp i ansiktet vad du tycker om mig, jag klarar allt just nu.
har sådana underbara vänner och en underbar liten familj.
kan inte må bättre just nu.
jag är Sofia Bafro Andersson, just nu kung över världen !
försök ni, försök sänka mig. ni kommer inte lyckas men jag sänker er.



en bild på min lilla älskling sophie från veckan !




coolingarna viktor och oskar påväg ner från barnsjön i lördags.
"oskar, du och jag umgås jätte mycket. men det finns inga bilder på oss"
nu finns det!



vi traskade också upp till barnsjön igår, jag viktor och oskar. va ju mindre roligt -.-'
men viktor slickade i alla fall på gräs och hade det i hela ansiktet.
och oskar satt mest på en sten eller släckte alla eldar.



min fina vovve som va duktigt och badade, älskar min håkan ♥


nu ska jag käka lite stuvade makaroner med korv, fyfan va gott.

hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0