delar av mitt liv.

VÄNNER -
mina vänner är det viktigaste, skulle inte klara mig utan dom. det är dom som håller mig vid liv och får mig att orka allt som alltid händer...

FAMILJ -
jag har min familj som alltid stöttar, speciellt mina kusiner. eftersom att mina syskon inte har varit "närvarande" vid min uppväxt blev mina kusiner som mina syskon. men jag har kontakt med mina halvsyskon och träffar dom då och då, inte tillräckligt ofta...

DJUR -
jag har mina små liv, tre katter Diesel, Doris och Skrållan som är mammas bäbis.
sen har jag min hund Håkan också, den finaste som finns. älskar den lille pojken,

SKOLA -
om en vecka börjar jag på aranäsgymnasiet i kungsbacka, är riktigt spännande faktiskt.
ska bli skönt att kanske få börja om , skaffa lite nya vänner och få lämna lindome oftare.

KÄRLEK -
vet inte riktigt vad jag ska säga om det där, för folk som känner mig är det uppenbart. men det är för komplicerat, orkar det inte...
men just nu är jag lycklig, men vem vet hur länge det håller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0