är det okej ?


hej ,

är det okej ?
är det okej att sakna den värsta delen av sitt liv ?


dagen har varit kort och bra .
jag har varit hemma från skolan idag med, mådde inte alls bra när jag vaknade imorse.
jag har i alla fall kollat på one tree hill med en god vän hela dagen, samma som igår.
fast idag sov vi väldigt länge, eller i alla fall jag. han kollade på avsnitt jag såg igår kväll, jag sov väl från klockan nio till kanske två . . .
& eftersom att jag var hemma idag så blir det utegångsförbud ikväll ! jippie, men det kan vara lite skönt med .

så ikväll blir det en go hemma kväll med bad, god mat, kakor och sängen.

DAGENS LÅT - far more, the honarary title

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0