en häst eftermiddag

nu har jag kommit hem från göteborg horse show.
varit där med emma och det va faktiskt väldigt trevligt, såg massa fina hästar.
vi hade väldigt roligt, men det bästa var att äta en big mac.

nejdå, men vi gick omkring på mässan och tog massa bilder med emmas pappas grymme kamera.
kanske kommer lite bilder någon dag.

sen när vi kom hem till älskade Lindome igen gick vi upp till robin där robin, kalle, johanna och yennifer var.
vi var bara där en liten stund sen gick tjejerna upp till jennifer och robin körde hem emma.
så jag och kalle gick en lååång promenad runt lindome och bara pratade om allt möjligt. riktigt trevligt !

nu sitter jag här i min stol och äter vitlökssås :s
ja det är konstigt men det är så jävla gott !

gonatt :)



jag och ellos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0