fredag

fredagen började med att jag kom försent till skolan, men jag tog igen det !
duktigt sofia,
sen när jag slutade träffade jag världens underbaraste frida. fan vad jag älskar denna människan !
vi hade under en lång tid ingenting att göra.
sen kollade vi lite på farsan tills frida skulle hem & äta. då sov jag i två timmar, sen kom hon tillbaka och vi hade återigen ingenting att göra.
sen sitter vi i mitt kök och då hör vi röster på utsidan och frida bestämmer sig för att skrika i fönstret.
hon skämdes väldigt mycket när hon såg att det var folk som vi umgicks med....
så dom bjöd vi in !
det var robb, flingan och victor. vi hade väldigt trevligt med dessa pojkar, väldigt mycket skratt blev det !
så till slut fick vi våran roliga kväll, helt underbart !

nu sitter jag här och tänkte kolla på en mysig film, men vilken  ?
jaja, jag har i alla fall dagens låt !
Hometown Glory - Adele
fan vilken underbar låt, har lyssnat väldigt mycket på denna under dagen !

avslutar dagen med en bild på mig och frida !
älskar dig bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0