helgen

hej !
jag har haft en riktigt rolig helg med frida, igår va det "internationella hälsa på momor och morfar dagen"
så vi åkte först till stan och hälsade på fridas mormor och morfar.
där fick vi mackor och muffins, även choklad. saft med ...
sen tog vi bussen till mölndal och bytte där, det va den suraste buss chauffören jag någonsin varit med om.
iaf, så åkte vi till lindome och på bussen hade vi typ vägbeskrivningar och massa konstiga grejer...
sen gick vi av i centrum och gick upp till min mormor, där fick vi saft och bullaro ch tittade på kort från när jag va liten.
riktigt kul.
när vi va klara där tog vi bussen till mig och åt, sen kom simon och vi kollade på melodifestivalen -.-'
riktigt patetisk lördag kväll för övrigt :)
men roligt hade vi.
det va min helg, orkar inte ta mer nu.
puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0