kulkulkul

sitter hos robin med johanna och jennifer.
det är mysigt, men jennifer och johanna är så otroligt bakom flötet och robin bara hänger på !

har haft ett mycket bra lov hittills, och till helgen kanske jag åker till min bror i nässjö !
fyfan va roligt, har inte träffat honom på snart fem år.

det känns riktigt bra faktiskt.


inatt sover jag och jennifer hos johanna, oj va roligt vi ska ha.
jag är inte så pigg nu och dom kommer vara jätte trötta när vi kommer hem, men då har det roliga precis börjat !!!

en bild kommer oxå, det blir en random bild från robins dator !



oj va fräck man kan vara när man är typ sjutton år och hänger på skara sommarland !



fyfan vilken fräsig frisyr, var bara tvungen att göra detta mot honom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0