min bror !

Mattias Samuelsson !


jag har känt dig i snart två år, du är helt underbar.
jag trodde du var arton år när jag träffade dig, sen visade det sig att du var ett halvår yngre än mig.
du är nog den roligaste, underbaraste människan jag känner.
jag pratar med dig i telefon nu och du har ingen aning om att jag skriver om dig, och du sitter där och klagar på din dator eller ljud system eller något, nu blev du glad. nej nu gick det dåligt igen ...
nu vet du vad det är, du hade ingen aning. nu skrek du ja !
men i alla fall, jag älskar dig, du är som en bror för mig, du finns alltid vid min sida och stöttar mig genom allt. du har hjälpt mig upp när jag har legat ner, du har räddat mig från att gå under flera gånger. du är så jävla underbar. och jag är så glad att du har sara för ni är så otroligt fina tsm, bättre tjej kan du inte ha !
men det jag ville säga var att jag älskar dig broder, du är bäst ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0