min dag

nu är det tisdag, och två skol dagar har gått.
det går för jäkla fort nu, inte långt kvar till sommarn ju !

idag har jag iaf varit med kalle, trevligt (:
sen har vi haft föräldra möte i klassen oxå, inte  så många som kom men i alla fall tillräckligt för att komma på lite nya ideér, så förhoppningsvis blir det the reef med älskade 9a !

underbar klass, vill inte splittras från någon av mina vänner...

men så är det, har sökt gymnasie idag med !

1. Aranäs - Barn och fritid (socialt)
2. Elof - Hotell och turism
3. Aranäs - Omvårdnad
4. Drottning Blanka - Stylist

, får väl hoppas på det bästa nu bara.

langar en go bild på min fina klass för att jag älskar varenda en av dom !



underbaaaart !! ♥

nu ska jag kolla på mitt älsklings program och inte sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0