min helg

haft en sådan underbart bra helg !
massa skratt och bus, allt har bara varit jätte bra.


i torsdags var jag ju med emma på göteborg horse show, så jag lägger upp typ två bilder där ifrån.

jag är så jävla lycklig, mitt förflutna är jag inte stolt över. men jag är riktigt stolt över den jag är idag !



fick sitta i ett hörn på en trasig toalett som det ej gick att spola på.




min emma ♥





jag är så jävla glad jämt och ständigt, kan inte hjälpa det .



och just det, imorgon klockan kvart i åtta ska jag och min käre mor åka till östra sjukhuset och jag ska röntga mina njurar.
mindre trevligt, så otroligt förbannad på mina dumma stenar.
det räcker nu -.-'
den fjärde augusti 2010 åkte jag in akut typ klockan sju på morgonen, i ambulans med syrgas och grejer. det är ett tag sen nu...
känner inte att åka till stan vid den tiden. usch.

men nu ska jag sova, god natt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0