öppna din dörr

hej !
idag fyller min underbara kamrat johan år , 16... stor pojke nu !

så idag har jag varit med honom, emma och simon mest.
va med frida och david en stund med (:

jag hade nationella i svenska idag och skrev en uppsats på nio sidor om flammande kärlek !
skrev om flammande kärlek som övergår till tomhet osv.
avslutade med - lita aldrig på någon du vet är opålitlig !

dagens låt är oväntad men underbar - öppna din dörr med tommy nilsson !
helt underbar är den .

avslutar med två bilder från dagen !




här är jag och johanna med våra nya otroligt snygga byxor !! WOHOOOO !




här är jag och johan, vet faktiskt inte vad vi gör.


♥ grattis kompis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0