såja såja

sitter hemma nu och lyssnar lite go musik och ska kolla lite film och sen ska jag börja plugga so !
får se hur det blir med det, men vi har prov imorgon om andra världskriget. fy vad jag längtar -.-

nian är nog det värsta jag har varit med om, bara prov och plugg heela tiden. inte alls roligt, men man måste ju kämpa för att nå dit man vill, och dit jag vill... det är en riktigt lång väg, jag vill nämnligen bli psykolog. tjohej vad sofia kommer få plugga resten av sitt liv -.-'


men nog om det, imorse röntgades jag. i ett läskigt hål som låter, men det gick riktigt bra.
trodde jag skulle få nålar i armen och trycka in radioaktiva ämnen som jag gjorde en annan gång.
men det var en annan sorts röntgen som jag gjorde varje dag när jag låg inne, då får man kontrastvätska in igenom den där grejen man har i armen för då syns njurarna bättre på bilderna.
men jag slapp vätskan idag för att jag är kung tyckte jag hon sa..
men jag kanske inbillade mig...



vill ju ha sommar nu !


Kommentarer
Postat av: ???

Fjortis much???

2011-02-28 @ 19:24:37
Postat av: Anonym

men okej magnus :)

2011-02-28 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0