tjecka människor

jag har väldigt många underbara vänner.

men det finns några som är väldigt speciella

frida - helt jävla cp och älskar mig
johanna - min alldeles egna girlfriend, inte en sekund till utan dig
markus - sjukaste människan jag någonsin har träffat, så otroligt rolig och även när jag har varit helt jävla depp har han fått mig att skratta
yennifer - underbar tjej, med ett så sjukt roligt skratt och när hon skrattar blundar hon med ena ögat, hon är en av dom vackraste jag vet.
mattias - min bror, finns alltid för mig och jag skulle inte klara mig utan honom. världens bästa kille
robin - snällaste killen jag vet, han är generös och så himla go
emil - min alldeles egna emil, gud vad jag älskar min emil. han är bara underbar helt enkelt
kalle - helt enkelt en idiot, riktig idiot. ni ska se vad han målade på min vägg, åh herregud -.-' men man måste tycka om honom !
emma - min emma jarlsgård, underbart go tjej. rolig och snäll, bättre kan det ju inte bli !
anna - anna, det går inte att förklara med ord. hon är den underbaraste tjejen jag vet, hon finns alltid hon lyssnar alltid och jag vet att det är henne jag ska berätta för när jag har gjort något dumt, hon blir aldrig arg. hon säger bara vad hon tycker och det älskar jag henne för!
jasmina - min basse, har nog inte såkul med någon som jag har med henne. och vacker är hon oxå, herregud va söt hon är !
tobias - känt denna pojken i 15 år, hela mitt liv kan man nästan säga, och det är jag riktigt glad för
johan - lilla johan, du är bra. riktigt bra ska du veta, söt som fan oxå !
alex - HAHAHA, roligaste killen i hela klassen, man skrattar så mycket när man är med dig, du är lycka på högsta nivå !
simon - skäggmon, lille ridskole besatta skäggmon :) fantastisk ung man, man blir för tusan glad av din närvaro
johan liljegren - jag älskar dig kompanjon, du är så sjukt go och dig vill jag då aldrig förlora !

det finns tusen till men jag valde att nämna dom här nu, men vänner är det viktigaste man har, och hade jag inte haft dom här hade jag inte varit den jag är.



men jag älskar dom jag har, och dom jag har håller jag hårt i nu !





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0