vänner emellan

HEMMA NU !

har haft en underbar eftermiddag med min egna vickan, fikat på cappuccino för 62 kronor, en halloncheescake och en cola.
obilligt värre...

sitter nu och tittar försiktigt på min katt och ikväll ska jag roa mig så det ryker om det, vart är frågan bara !


sen är det så att det finns patetiska idiotiska människor, löjligt säger jag bara.

men mitt liv går vidare och trots försök till att förstöra mitt liv så är jag lycklig.

hade riktigt trevligt igår med min goa mamma inne i stan, gud vad jag älskar henne.
mycket skratt,

sen var jag med yennifer kalle robin johanna frida & emma.

en mycket bra kväll alltså !




fan va snygga vi är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0