en lycklig tjej, kan det stämma?

jag är lycklig, riktigt lycklig.
jag mår bra och jag har haft en riktigt bra dag och jag har släppt all skit för stunden.

det enda som saknas är en pojke att dela det med, men jag har mina vänner.

och de vännerna som finns i alla lägen just nu är jasmina & mario.
jag älskar dom så otroligt mycket och jag hoppas att dom vet det.

jag är sofia bafro andersson, hur har jag ens kunnat må dåligt ? jo för att jag har haft människor som har försökt få mig att göra saker som jag inte velat för att de ska komma längre fram, falska människor med andra ord. och nu lever jag mitt liv utan att lyssna på någon annan.
jag är mig själv, passa det inte så fuck you.

jag är så jävla lycklig!



gammal bild på tjejen som var lycklig 24/7 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0