gud va gott

Har haft en go kväll hemma hos malin med massa goda vänner, nu sitter jag här hemma i min stol och laddar ner en go film.
Är riktigt trött och har ont i huvudet, insåg precis att skolan börjar om typ tre veckor.
jaa va kul, men det är ju roligare att börja på ny skola än att gå tillbaka till samma.
känner att jag har haft rätt go kontakt med vissa från min älskade klass under sommaren, så tråkigt att aldrig ha en seg jobbig lektion med dom som gör det kul!
får väl hoppas att den nya klassen också gör det.
nu är det cirka 15% kvar på nerladdningen så ska väl börja sminka av mig och sopa ur smutsen ur sängen och lägga mig!
hoppas att alla har haft en go kväll, nattish.
/ bafro :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0