petter...

jag säger bara en sak.
jag har gud att tacka för denna ljuvliga skapelse som är petter aksergren.
herregud, att jag inte dog.
vi va alltså på petter och september igår på liseberg.
jag var med emma, mario, matte, sara, isabelle, oscar och rasmus.
vi hade riktigt trevligt.
först kom petter in på scen med någon konstig skjorta, vi ba aa han ser ju rätt bra ut för att vara "gammal" sen tog han av sig sin skjorta och hade då ett vitt linne under.
jag har aldrig sett en mer perfekt kropp, armarna. man såg bröstet under linnet och man ville bara attackera honom.
han är så fruktansvärt snygg!
fy fan.
har inte bloggat på några dagar men vem bryr sig? :)
langar så klart en bild på petter när han är snygg..
muums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0