andra världskriget heeeej !

som alla vet är jag bäst! fast nee.
men jag har pluggat så otroligt mycket på provet som jag ska göra imorgon om andra världskriget, och kalle som är översmart när det gäller det har hjälpt mig så nu kan jag alla frågor.

nu ska jag plugga ännu mer och bli super duktig och få VG på ett so prov för en gångs skull, sen ska jag sova tror jag.............


godnatt !!

och tack till fina alexandra heidenborg som fixade min header, bloggen kommer att bli mycket mycket snyggare när hon har pillat lite till på den för designen som är nu har frida gjort och aa, det blir ju som det blir när man låter en tjej utan hjärnkapacitet gör någonting.

hej.





min hund när han bajsar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0