white snow

jag lyssnar konstant på musik, jag lyssnar på musik minst tre-fyra timmar om dagen.
musik är det absolut bästa jag vet.
och ibland när man lyssnar på vissa låtar hör man ju vissa texter som är as grymma. så nu ska jag skriva upp några rader från olika låtar som jag tycker är bra ! kul liv eller hur ? -.-'


- är det någonting jag har lärt mig i livet är att aldrig ta något för givet.
- i walked i ran i jump i flew, right of the ground to float to you
- jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen
- i am your butterfly i need your protection be my samurai
- det finns ingenting vi inte kan för vi har varann
- killing has no reason, killing has no soul killing has no right, killing has no goal
- nu står du här idag med allt jag någonsin velat ha, och hjärtat slår ett slag för var förlorad dag
- djungelvrål och salta nappar, skumbananer daim jag snattar
- kom vi visar dom att det är vi men det visste alla redan
- jag siktar mot toppen så långt jag kan nå
- ser du stjärnan i det blå ja den lyser för oss två
- you've got a body like the devil and you smell like sex
- fuck you you hoe i don't want you back
- the tide is high but im holding on im gonna be your number one
- say goodbye to my heart tonight
- ljusen är tända för dom som har lämnat
- låt aldrig hoppet försvinna
- so let mercy come and wash away what i've done

den klockrenaste - only heaven loves you now


det finns så otroligt många bra låtar, men jag orkar inte göra det här med.
det var tråkigt och dessutom helt ointressant att läsa !

men vad ska jag göra liksom ?

hehe, ikväll blir det johan falk igen ! fast vapenbröder denna gången, sen ska jag se till att det blir knight and day också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0