dirty situation

nu är jag vaken, är ju ledig idag så idag fick jag sova ut ordentligt. men kalle sov här så jag lovade mamma att jag skulle städa mitt rum och borsta håkiis idag om han fick sova här.
så nu måste jag sätta igång, men hur kul är det att städa egentligen :s
det är tråkigt och ingen hög musik har jag lovat min mamma. så vafan ska jag göra, typ gå omkring och plocka grejer bara? jag brukarr ju dansa och sjunga när jag städar. men nepp inget sådant idag. bli bara vanlig tråkig städning.

fan heller nu kör vi !!!! :D





plus att jag älskar min underbara pojkvän tobias.
vi har känt varandra i typ 13 år tror jag, men först nu kom känslorna. jag älskar dig gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0