freeedag

♥I'm under pressure,
Be-gi-gi-ginning to overdrive.
I'm a loose canon mmh,
I will not make it out alive.

See I'm wrapped around your finger,
I'm digging in the dirt.
I'm so deep into this shit I can taste the earth.
'Cause you're running me in circles,
I'm running out of breath,
But you ain't gonna stop 'til there's nothing left.

Don't bring flowers after I'm dead.
Don't bring flowers after I'm dead.
Save your givings for the living instead.
Don't bring flowers after I'm dead.  ♥



jag var svin förbannad innan jag sov en liten stund, nu är jag happy again.
lyckligtvis ska jag vara med frida och emma idag, mina goingar.
det ska bli roligt nu när emma har kommit hem, det var två veckor sen jag träffade henne nu.

idag hade vi ju våran dans uppvisning, fan va grymma vi var :D
vi ägde alla men dom andra var också duktiga, jag langar en bild på mig jassis och anna när vi är utklädda och en på tobbe och jassis. som är söta ♥











♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0