frida min ängel...

jag har en vän, hon är det underbaraste jag har.
hon är den som alltid får mig på bra humör, hon vet allt om mig. hon älskar mig för den jag är och jag älskar henne så otroligt mycket.
on är riktigt störd, just nu har jag lite kärleks problem. hon sa då att hon hade skrivit en bok om kärleks problem. här får ni framsidan.



sen fick jag veta att skaparen av pokemon var död, då hade hon helt plötsligt skrivit en bok m sorg



hon är ensam. men jag älskar frida tisell och jag kan inte hjälpa det, hade nog inte klarat mig utan henne. fattar inte hur någon kan det.
hon är min största kärlek, och hon tror att jag är kär i henne -.-'
hon är skadad, men hon är min största kärlek. hon är min vän, min vän.



min frida, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0