godisar

hemma efter en kväll hos martin med johan och frida.
trevligt med film och gott snack.
gött att jag har skämt bort min voff med en sele idag så att han inte drar mer, stolt!

jag är faktiskt lite trött nu, har trots allt varit uppe sen sex imorse så nu blir det sängen med min katt och min hund. lustigt, mamma sover hos crille inatt så jag har bara min djur hemma.
så jag känner mig inte alls ensam, hade vart gott med en mysig kille.
men fy va jobbigt det är med killar och kärlek så jag håller mig till håkan istället :)
han är min pojkvän , så är det bara.
men godnatt alla underbara människor!

och tack till frida johan och (snygg)martin för en riktigt go kväll ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0