godmorgon !


vaknade för en liten stund sen, sitter i min stol igen och lyssnar på lite go musik.
just nu är det S&M med rihanna som spelas på go volym !

frida sov ju här inatt och hon var tråkig -.-'
men vi hade så kul igår kväll så vi somnade gott.
mamma fyllde ju år igår så inatt vid två kom hon och hennes kompis hem och var rätt så dragna, HAHA roliga var dom..

Jag älskar min mamma så jävla mycket, hon är den bästa man kan ha.



såhär såg hon ut tvåtusenåtta.



såhär ser hon ut nu.

hon gjorde en gastrisk bypass för tre år sedan och har gått ner över 70 kilo, hon är bäst min mamma.

hon är så underbar, jag älskar henne mest av allt. ♥


jag och frida ska antagligen in till stan och hon ska kanske ta hål i naveln om hennes mamma har tid !
det kan vi hoppas på, så jag slipper hennes eviga tjöt. jag har redan en goo piercing i min navel.




bilden är mindre snygg men visst har jag hål.

jaja, nu orkar jag nog inte skriva mer. asså allting jag skriver är så sjukt meningslöst, varför gör jag det ens ?
jo, för att jag inte har någon att prata med just nu. då pratar jag med min dator istället !
smart sofia !!

puss&hej får ni ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0