har björnar mänskliga könsorgan ?



jaja, hemma nu i min stol igen.
spännande måste jag säga, fast ne...
men det är rätt kallt faktiskt, fryser. men åhh va jag ägde upp andra världskriget idag ?
ska nog byta ut den där meningen - bäst på fest, sämst i test. till - sämst på fest, bäst i test.
passar nog bättre för mig..

men idag fyller goa patryk zykus år så grattis till honom & älska att han ska han ett gott party på lördag.

denna helgen ska bli grym har jag bestämt, jag ska inte vara arg eller ledsen över någonting !
men egentligen, vad finns det att vara arg & ledsen över när man har så underbara vänner som jag har !

& imorgon efter skolan ska jag och frida åka in till stan och köpa min älskade skinn jacka, muuuuuums vad jag längtar åhh !
frida har en likadan så ni kan kalla oss ~systrar i skinn~. vilket fint klang det blev på det hela !
sen ska jag nog träffa emma erika karlsson lite senare in på timmarna, det låter spännande med tanke på att vi är ganska bra vänner men vi ses aldrig bara vi två eller någonting utav den sorten.
det är tråkigt, men det kan vi nog ändra på.



fan vilken grym bild på mig i löshåret, kärlek & respekt ! ♥

peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0