hej goding

nu är jag hemma från skolan igen, har haft en riktigt bra dag !
kom först ner så hade vi gympa direkt, spelade volleyboll. det var la sådär...
men sen hade vi so och jag gjorde färdigt mitt sjusidiga arbete ! så jävla stolt över mig själv va..
har nog aldrig jobbat så hårt, skrev typ tre sidor idag.
men det var skönt, nu är det bara renskrivning och lite justeringar kvar och VG ska det bli!

ikväll blir det hela skolan dansar på stretered med jasmina och frida, kul att göra lite annorlunda grejer då och då!


igår fick jag ett minneskort av oskar på två g, så nu kan jag äntligen ha massa musik på min telefon. det gör mig glad för musik är ju fan mitt allt.




jag och min johan, ♥

nu ska jag göra lite makaroner tror jag bestämt, kanske skriver mer ikväll om jag orkar !

pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0