jaao?

hehehe. hej jag heter sofia och jag älskar mat, kan inte hjälpa det men seriöst finns det något bättre?
just nu har jag ätit en halv kebabrulle ska hämta mina cheezeballz snart och ett glas ramlösa. muuums.


livet blir ju inte alltid som man tänkt sig.
men en sak ska ni ha jävligt klart för er, säger jag att jag inte har gjort ett piss så har jag inte det. så håll käft bara, åhh människor. hur orkar folk egentligen?
ibland fattar jag inte hur jag orkar själv, liksom vafan varför hålla på och älta något som inte ens har en betydelse för världen. typ vi tonåringar bråkar om ingenting. det finns viktigare saker i livet.
löjligt bara, varför kan man inte bara få slippa alla idioter? hmm, jag kanske är en av dom. ja det är jag nog :) måste erkänna det att jag kan vara en riktig f***a ibland och bete mig riktigt dumt men jag inser ju i alla fall vad jag har gjort för fel och försöker ändra mig så gott som det går. men vafan ska jag hålla på pch kämpa för patetiska människor för?
vissa tycker kanske att jag är patetisk, fine. tyck det då, jag orkar bara inte med massa idioter som ska hålla på att starta små töntiga bråk för ingenting.
jag tänker vara den jag är, ingen kan ändra mig och ingen ska ens få försöka. vill jag ändra mig så gör jag det själv.
jag heter som sagt SOFIA, kommer aldrig heta något annat. jag är mig själv.



imorgon blir det i alla fall möllan med alla nior i mölndal och det ska bli roligt tycker jag för fan va jag älskar att dansa, bättre saker än dans finns inte.
lovely !

nu ska jag kolla på någon film eller tv eller sådant. för jag är trött och bakfull och orkar inte vara vaken en minut till, men först ska jag äta cheezeballz !

godnatt alla underbara vänner och dumma ovänner som behöver växa upp och lära sog vad "jag har inte sagt något" betyder !

jag saknar min friida tisell så otroligt jävla mkt !

plus att min gultandade älskling är hemma igen, oj vad mycket kärlek jag känner till denna flicka ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0