matchen dårå

precis kollat säsongspremiären av DH och det är inte dream hack om det är några töntar som läser min blogg...
utan Desperate Housewives, gryymt är det va !


matchen var rolig att titta på.
vi tippade på att lindome skulle förlora med typ 18-2 eller vad det var jag gissade på.
frida gissade bara på att dom skulle vinna.
Och eftersom att frida alltid har rätt och satt och tänkte KINAHATT i huvudet vann Lindome mot "gula" med 3-2.
Wohoo, grattis till dom.
Det var en trevlig kväll med frida, martin, johan och joel.
vi drog till hempizza efter där vi insåg att johan och joel var stora töntar på grund utav tap zoo.
inte okej någonstans....


sen gick jag hem och åt massa kex och kollade på tv, känner att jag vill spy, men det är lugnt än så länge.

imon blir det nationella i fysik, känns sådär :/
NO är svårt och tråkigt, så hejhopp . IG nästa?


jajaja, nu tjatar jag bara. nu ska jag lägga mig i min goa säng och bara tänka lite. men vad finns det att tänka på?
jo dig.




going är jag, älskar mig själv faktiskt.
den som frågar hur jag kan. den kan bara dra åt helvete !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0