natten

nu ska jag fan gå och lägga mig och sova, har varit en sjuk dag !

först lipa jag sönder i skolan och drog hem, sen träffade jag mattias och pratade med honom i en timme nere vid ån sen åkte vi upp till mig och kolla lite gamla bilder och sånt.

sen tog jag min håkan och började gå ner mot frida, och tro det eller ej. men vi gick till donken i kållered!
vi stannade förbi hos martin där han och tobbe badade så gott sen fortsatte vi våran promenad, är så jävla stolt över oss idag.
finns mycket mer att skriva om men jag är så trött så jag orkar verkligen inte, bjuder på ett par goda bilder bara.



frida är ute och ramlar.



min goa bobbe



och schteekar martin !

godnatt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0