rainbow of love

jag har så sjukt jävla underbart liv, wehoo. jag är överglad och jag är super fanastiskt lycklig. vet verkligen inte varför, men varje sekund räknas. så varför deppa liksom? :)

nu langar jag lite goa bilder i alla fall !




jag och jassis i lärcentret i skolan (L)




tobbe jag och johan på sommaravslutningen -10 ♥




tobbe och jag i lärcentret !




jag och jassis schteeker i vår vädret på en rast...




jag jassis och tobbe på NO lektion, vi är hårt arbetande !



jag emma och elmiis en vanlig fredag kväll... vackra !


märkte själv att det var mest bilder på mig och dom i min klass, kanske finns en anledning. jag har också insett att på den sista tiden är det i skolan jag mår som bäst, längter tills jag får komma till skolan liksom. vad hände där sofia  ?
men det är ju faktiskt inte negativt ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0