rak

nu ska mitt hår minsann bli rakt, sitter med rakpermanent nu. det svider och gör så ont. det känns på riktigt somm att min skalle blöder, ajaj...
men i alla fall, jag och frida var inne i stan så köpt jag mitt schampo och permanenten. hon köpte fint hår, så det ska bli spännande att se hur båda ser ut i huvudena sedan.
tvek på att mitt ens blir rakt........
men ändå. vet inte riktigt vad som händer ikväll men något spännande blir det väl, det blir det alltid !
men jag langar lite goda bilder nu i alla fall :)



jag och min bäbii katt



jag kan dansa, jappjapp



jag och emma <3



jag nere på slöjden igår, så jävla tight.



haha, jag och jassis i lärcentret idag. vi är riktigt bra på att dansa !



jag och min bumbibjörn!


nu ska jag skölja ur den här jävla plågan!!!
äntligen slipper jag dena grova smärtan.

men hej så länge ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0