sunday bloody sunday

det står att klockan är halv tolv men det känns fel så den får vara halv elva för mig.

jag har haft en go dag, först chill med mamma.
sen drog jag till donken med johan och frida där det var allmänt segt för dom va helt jävla efterblivna där -.-'
tog typ tio minuter för dom att fixa fram en nedrans cheeseburgare .
haha, jag ställer mig aldrig bakom folk i kön utan bredvid dom, så johan och frida gjorde ju också det. jag fick ju min tvåa plats i kön, men inte johan.
en gubbe gick förbi honom och tog hans plats så johan ba " ja här står man inte i kö längre "
så säger gubben, men du står ju bredvid och fortsatte beställa.
det var riktigt roligt.
sen tog vi bussen hem jag och frida åkte hem till henne, när vi gick på 61n stank det så otroligt mycket svett . busschauffören hade behövet en dusch asså.....
sen åt frida och vi gick till mig hämtade håkan och gick ut på en promenad, mötte robin i centrum och var med honom för han hade precis kommit hem. underbar är den killen !

nu ska jag faktiskt sova lite grann så jag orkar gå upp imorgon, gott med skola igen !

godnatt alla goingar ! ♥




bild från typ november -09.
schteek.

saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0