faaan!

japp då var jag sjuk igen, känns inte alls bra. hade ju en underbar helg planerad, men aja. blir la att ta det lugnt då!

imorgon ska jag i alla fall på veronica maggio som typ resten av halva göteborg?
det blir la trevligt, åker med frida och jennifer. ska bli skoj :)

nu ska jag lägga mig och kolla lite vänner äta lakrisal, snickers och cola innan smaksinnet försvinner helt!

önskar att jag hade den vackraste pojken bredvid mig inatt, men får väl klara mig utan.

det blir i alla fall en värdelös natt med kass andning och snuva.

får la lägga upp en bild också... inlägget blir ju faktiskt roligare då!



en bild från i vintras !
godnatt alla underbara läsare ♥
hur många läsare har jag? typ tre, men whatever !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0