hey school hey

jag är cool och sitter i skolan med en mac, det är så fräsigt. nej men serri på dirren.
jag och jasmina har gjort nationella precis och behövde chilla lite å vi hoppade över spanskan och satte oss vid datorerna istället.
jag trodde allt skulle gå åt helvete på nationella men jag tror allt jag klarade det bra.
vaknade dock imorse med kraftig smärta i halsen, fyfan va jobbigt.
det kliar och smakar underligt.... ska nog inte smaka överhuvudtaget egentligen men men.
det får vara så tills vidare.
idag ska jag sälja lite bröd med, jippi.
sen ska jag nog träffa en vän, det gillar jag starkt för vänner är kul.
en låt som jag har fastnat för är underbar-fronda fyfan vilken bra lååt.
älskar den överdrivet mycket !
langar en bild också från nu, vi har alltid kul med kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0