jasmina.

Hej ! här sitter jag i skolan och tittar på är jasmina som vanligt tar fjortis bilder på våra mac datorer, något fel på den bruden.
idag är det fredag och någonting måste ju hända tycker man ju, men vad ?
bra fråga.
idag hade vi testlopp! jag slog min tid med tre minuter, fyfan va jag är bra.
sen började det ösregna och vi fick gå tillbaka till skolan, första gången regnet har varit helt okej att vandra i.
nu ska vi ha engelska och vi får sluta typ 40 minuter tidigare idag för våran lärare är lite smått slapp sådär!
gött e det, skriver väl mer sen.
förresten, jag och jasmina har startat en tävling som ingen får veta om. men just nu leder den ena och den andra är typ så långt bak man kan vara, svårt att ta sig upp gissar jag på.
hmm vem ska vinna?
kämpa på, fast ni inte vet att ni kämpar.
värdelös är den andra men vi kör (y)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0