kärlek?

jag är kär, ingen vet vem. ingen kommer få veta vem, ingen kan ens gissa vem.
HAHA på er.
världens finaste, har aldrig varit så fruktansvärt kär. hur kan man känna såhär starkt?
trodde aldrig jag skulle komma över mitt ex, men det gjorde jag och fann något ännu större .
äkta kärlek.
vill ni läsa vad han har skrivit till mig?
jag ska skriva ner det här.
galen i pojken!

min kärlek :
Jag är super kär. Du är anledningen till mitt liv.
Vi är menade för varandra. Ingenting ska få komma emellan oss.
Det skall för alltid vara bara du och jag.
Ingen annan, du är det absolut vakraste som finns på jorden
du är så otroligt fin.
Det finns ingen som kan få mitt hjärta att smälta som du gör.
Dina söta oskyldiga små ögon och det underbara leendet som kan få en idiot att le.
Jag älskar dig så otroligt mycket världens finaste flicka ♥

det är ett dröm sms!
hur lycklig blev inte jag ?
jag hoppas att det blir något utav det här, vi får väl helt enkelt ta ch se vad som händer.
men detta är äkta känslor, men denna gången tänker jag ligga lågt.
tänker inte ta ut massa glädje i förskott, men det är inte lätt när man får ett sådant sms...
åhh kärlek är inte lätt.
jag är rätt grym faktiskt....

Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du är med och tävlar om ett par slippies boots!:)

2011-05-17 @ 08:22:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0