nära vänner

nu ska jag ta mig lite tid till att berätta om de närmsta vännerna jag har just nu, dom som inte nämns behöver inte gnälla för ni vet att ni betyder ändå.


Jennifer Celenia
Har känt dig längst av alla mina "nya" vänner om man ska säga så, nu har vi ju umgåtts med jämna mellanrum i kanske ett och ett halvt år. Men vi har nog känt varandra i tre år kanske.
Jag är så jävla glad att jag har dig, du är den människan som jag känner mig mest lik.
När Viktor bodde borta var det dig jag vände mig till när allt var som värst, du var den som verkligen lyssnade och förstod varför jag var så ledsen. Du har det finaste hjärtat, den varmaste och skönaste personligheten i världen.
Du är precis lika udda som jag, ingenting ska vara normalt.
Allt ska vara så sjukt som möjligt, och jag älskar dig för den du är och hoppas att vi fortsätter som vänner en lång tid framöver!

vacker som satan är du också ! ♥


Frida Tisell
Min älskling. Åhh gud va bra du är, den roligaste jag vet.
Eller inte roligaste, du är så otroligt sjuk i huvudet att du blir rolig. Jag älskar allt med dig, du är mitt allt.
Den som betyder mest för mig. Jag skulle inte klara mig utan min absolut bästa vän.
Du är lite smått känslokall men det är lugnt för jag vet att du älskar mig. Du är en underbar person och jag har alltid fruktansvärt roligt med dig, typ när vi fick för oss at köra hardcore träning på min altan. Så sjuka ideer jag får när jag är med dig finns inte ens i min hjärna när jag är med någon annan.
Du är min lilla pantiis för alltid, skulle aldrig klara mig utan dig.
Och även fast vi tjafsar ibland vet du att jag älskar dig mer än allt, till och med mer än Håkan.
Min bästa vän ♥


fräck brud .


Mario Henriksson
Dig har jag känt längst av alla, vi har dock inte umgåtts hela tiden.
Vi har haft våra bråk och tjafs men jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig.
Du är verkligen som en bror, jag älskar dig.
Du är svin rolig och alltid gott sällskap.
Det jag minns mest av alla våra minnen är när du "svimmade" när vi var små och våra One Tree Hill dagar.
Du är verkligen en as rolig kille och har as go personlighet.
En av dom viktigaste av mina vänner, hoppas jag får ha kvar dig som vän riktigt länge!
LMFAO!

snygg som fan! ♥


Emma Jarlsgård
Du är ju så go lilla emma, hatar att du inte är hemma hos mig.
Saknar dig som fan när du är borta på detta viset.
Du är sån fin person, jag älskar hela dig.
Jag vet att folk beter sig som svin mot dig, och tro mig. Det får mig att koka inombords.
Tycker dom inte om dig kan dom hålla käften, jag stöttar dig igenom allt och det ska alla veta.
Jag älskar dig som fan, du är en helt fantastisk människa. Vi har alltid kul ihop och vi är lika galna båda två, dansa är våran grej.
Snart får jag hem dig igen och jag längtar så mycket!
Älskar dig ♥


söt !


Mattias Samuelsson
Jag kan bara inte skriva en sån här grej och inte nämna dig?
Fy va sjukt bra du är!
Finns alltid för mig, du kommer alltid vara min Mr.Wolf, herregud vilka underbara minnen jag har med dig.
Finns inte ord för att förklara vad du betyder för mig, du är sån himla bra vän.
Helt galet, jag trivs så mycket med att vara dig för du är så skön!
Riktigt fin pojke, och dig ska jag gå med på balen! Kan inte vara mer nöjd!

fin bild.....


Jasmina Andishmand
Den absolut vackraste tjejen jag någonsin har träffat, du är så otroligt fin.
Och herregud va roligt jag har med dig, du gör skolan till det roligaste stället att vara på.
Vet inte om jag ens hade klarat skolan utan dig, du är helt otrolig.
Jag älskar dig så jävla mycket.
Du är så himla bra!




Alexandra Thestrup
Åh min Alex, visst har vi inte umgåtts så mycket på den sista tiden. Men du är fortfarande precis lika viktig för mig.
Du är en av dom skönaste tjejerna jag känner, så go personlighet och så fruktansvärt vacker!
Jag älskar din ärlighet och sättet du är på.
Du betyder väldigt mycket för mig och jag hoppas att vi är vänner länge till för du är en sån vän man absolut inte vill förlora! 'Älskar dig gumman!


gammal bild på oss men jag älskar den ♥


Det var nog mina närmsta vänner just nu, klart att det inte var alla som är viktiga men dom viktigaste faktiskt!
Älskar er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0