shoooooooooo

sitter i min stol (:
jassigirl sitter breve, vi har precis kollat lite på hennes blogg också, länkar ikväl när hon har gått :) kommer också lägga upp en länk på facebook :)
idag har vi gjort lite allt möjligt, varit i kållered en stund, varit på hennes trummor och ätit pommes frittes.
om folk inte har fattat detta så har vi alltid kul i skolan med macarna.
mycket roliga stunder, speciellt till att ta kort.
langar ett par stycken. skrev langar för att jasmina ska säga något men det gör hon inte :p nu skrattar hon lite smått och säger att hon hatar mig och att hon hatar att jag skriver smått.
massa roligt !
nu ska jag följa jasmina ner till ica för hon ska köpa chips och håkan piper som ett missfoster -.-'
sen blir det grey's anatomy, kanske skriver mer sen.
jarrå, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0