skärpning....

nu har jag varit riktigt dålig på att blogga.
men känner att jag får ta tag i det här !
har ju hänt lite sen jag blogga senast men inget att gå in på, jag har det bra i alla fall.
sitter här i min stol och känner doften av det vackarste jag vet. åhh vilken känsla.
jag ör såhär att jag skriver ingenting om det som har hänt på det sista utan jag fortsätter framåt nu, så nu tar vi det dag för dag från och med nu. det känns bra.
kan ju langa lite bilder från de senaste veckorna.
såhär uppför jag mig när jag är ensam och otrött...
jag och emma
jag tycker att jag är skit snygg i alla fall
älsklings tjejen
mycket attraktiv......
inför fin fotot med min älskade klass som jag ska lämna fter sommaren
jag älskar er alla, ni är så fina allihopa. aldrig någosin har jag träffat en sån underbar grupp med människor.
ni finns för mig varje dag även om ni inte säger något, jag känner verkligen hur fruktansvärt ont det kommer göra att se er den sista dagen och veta att jag kanske aldrig ser vissa av er igen. ni är underbara hela högen.
även om jag inte är så nära med er alla så ska ni veta att ni är dom som är viktigast för mig, vi har känt varandra sen blöjan. ni är de underbaraste och dom som gör att jag orkar. ni är de finaste.
jag älskar er 9a , vet inte hur jag ska klara mig utan er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0