stolen är min

sitter här i min underbara stol igen, glad över allt som händer i mitt liv just nu.
spännande är det.
men just nu är jag så trött så jag skulle kunna dö.
min frida är i värmland och det smärtar, men på söndag kommer hon hem och jag får pussa på henne igen. det gör mig glad.
varit med emma ikväll och under dagen har jag varit med lindy och sophie, va hemma hos anna en stund och sen åkte vi till mölndal och träffa emma blom.
gud vilken underbar dag!
nu ska jag kolla lite vänner och sen flyga iväg till dröm landet, där jag har dig bredvid.
det skrev jag för att jävlas med frida om hon läser detta, får la länka bloggen till henne.
godnatt !
hampus är sexiiiig <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0